بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سید را فراموش نکنیم!/جایگزین رحمتی اصلا قابل اعتماد نیست!

http://esesclub.com/public/album_photo/5a/22/05/5183d_d6f9.jpg?c=7a78

بعد از برد دلچسب استقلال (ببخشید تیم ملی!)مقابل قطر آنقدر در مورد ترکیب اصلی و بازیکنان استقلالی آن صحبت کردیم که یادمون رفته بود یه بازیکن هم رو نیمکت داشتیم (فرزاد حاتمی) و سید مهدی رحمتی هم موقتا از حق واقعی و قانونیش که همانا ایستادن در درون دروازه تیم ملی می باشد،محروم بوده است!
کروش یادش نرود که اگر در بازی مقابل قطر دروازه رحمان احمدی با خطرات زیادی مواجه نشده ،فقط و فقط بخاطر داشتن خط دفاع منسجم و هافبک های مقتدر و هماهنگ تیمش بوده است.
با تمامی این اوصاف رحمان احمدی در همان حملات محدود و ناچیز قطری ها چند عکس العمل ناشیانه از خود نشان داد که مهمترین آن بیرون آمدن بد موقع از درون دروازه اش بود که مهاجم قطری فضای خالی پشت سر وی به خوبی دید و فقط با بدشانسی ضربه اش به تیر دروازه اصابت کرد و یا اینکه در یکی از معدود کرنرهای تیم ملی قطر با خروج بدش از دروازه ضمن اینکه نتوانست توپ را دفع کند،فضای مناسبی در اختیار بازیکنان قطری قرار داد که با بی دقتی آنها و خوش اقبالی احمدی ضربه زده شد راهی به درون چارچوب پیدا نکرد!
نتیجه:حالا که تیم ملی بازی سرنوشت ساز خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و بعداز این دیدار رسانه ها به دلیل تعطیلات اخیر منتشر نشده اند،احتمال آنکه در روزهای آتی به این اشتباهات دروازه بان تیم ملی پرداخته شود کم خواهد بود،لذا کروش که یک مربی حرفه ای می باشد نباید از همین نکات ریز اما بسیار پر اهمیت غافل شود که ممکن است پاشنه آشیلی شود برای عدم صعود تیم ملی به مسابقات جام جهانی در برزیل!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 16 / 3 / 1392برچسب:تیم ملی فوتبال,کارلوس کروش,سید مهدی رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com